.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
متهمانی که مجرم نبودند! + عکس
نرگس دولتی

به گزارش شمال نیوز به نقل از همراهان نیوز ، براى جانبازان هر نفسى كه مي رود راستش نه ممد حيات است و نه مرفه ذات.اين را مى‏توان از خس خس سينه‏هاى خالى از كينه‏شان فهميد.چه داغى از اين بالاتر كه براى نفس كشيدن هم بايد زجر كشيد و براى زنده ماندن، هزينه‏اى سخت‏تر از مرگ پرداخت و در این روز ها حتی به آنها بی احترامی می شود .

زمانی که پای صحبت های خانواده های شهدا و جانبازان می نشینید ، خاطرات تلخ برخی از ناله هایی که به حق است از آنها می شنوید.در حال حاضر در کشور آنها متهم هستند! متهم به چه چیزی ؟ متهم به شهید زنده ! مجرم بر چه چیزی ؟ مجرم بر جانبازی!

این روزها برای اینکه ثابت کنند درد و ترکش دارد وجودشان را می خورد باید قسم بخورند ، کمیسیون های مختلفی بروند ... که خدایی نکرده دروغی نگفته باشند!.



جرم جانبازان چه بود است! ، انها چه گناهی کرده اند که برای کشور جنگیده اند ؟ چرا بنیاد شهید با این سرمایه و بودچه به جانبازان رسیدگی کمی می کند!

جالب این است از خدمت های بزرگ بنیاد شهید بخواهیم بگوییم!گدایی برخی از جانبازان در خیابان ها است و از دست دادن چشم برخی از جانبازها به علت دیر اقدام کردن امکانات رفاهی بر آنها بوده است و این مجرم ها برای پرداخت هزینه های قرص و دارو هایشان به مسئولین بنیاد شهید التماس می کنند! ایا این درست است ؟

 گرچه این سخنان برای مسئولین دیگر رنگ بویی ندارد، و گوششان پر از این حرف ها است و برخی از مردم فکر می کنند چه امتیازهایی برای این "جانبازان" که بهتر است گفته که بهتر است گفته شود به "ظاهر زنده"سهمیه هایی برای آنها در نظر گرفته شده است!

آری در قبال دادن چشم و دست و پا و... زندگی که می توانست در خوشی در کنار خانواده بگذرد اینک در گوشه بیمارستان و با زجر و ... می گذرند و برخی از سهمیه هایی مانند ، سهمیه دانشگاه و ... است . آیا این کافی است ! ؟ ایا به خود جانباز ها رسیدگی می شود !

مردم خودتان قضاوت کنید!؟




استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 شهريور 1391
اجرشان با خداوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.853 seconds.